Loading...

Oprettelse af arrangement

Sådan oprettes et arrangement i Dansk Atletik kalenderen

22. maj 2015 · Henriette Leth Nielsen

Denne sides informationer er opdateret pr. 30. juni 2020

Stævner og andre former for arrangementer oprettes i Dansk Atletik kalenderen ud fra nedenstående procedure. Stævner oprettes via dette link.

> GÅ TIL: Opret arrangement

Ved ansøgning om oprettelse af stævner eller andre former for arrangement er det vigtigt, at alle nedenstående informationer oplyses. Når man klikker ind på 'Opret arrangement' vil der blive krævet de sædvanlige oplysninger.

  • Arrangement navn
  • Arrangør navn
  • Sted for afviklingen (adresse med oplysning om vejnavn, husnummer, postnummer og by)
  • Kategori
  • Discipliner
  • Stævnets start og sluttidspunkt (oplys altid BÅDE starttidspunkt OG sluttidspunkt uanset om arrangementet afvikles over en eller flere dage)
  • Region
  • Link til tilmelding (www eller e-mail). Vær opmærksom på at skrive http:// foran www når linket indsættes. Eks. "http://www.dansk-atletik.dk"
  • Link til arrangementets hjemmeside
  • Husk også at skrive mailto: foran mailadressen. Eks. "mailto:navn@mail.dk"
  • Lokalitet (navn på stadion eller navn på det sted, hvor arrangementet afvikles)
  • Tilmelding åben fra og til - OBS! Kalenderen accepterer ikke 24:00 som et gyldigt klokkeslæt. Brug 00:00 (eller 23:59) i stedet for. 

I feltet med plads til  "Beskrivelse af arrangementet" oplyses følgende:

KONTAKT:

  • Kontaktperson med oplysning om mobilnummer og/eller mailadresse.

 

FRIST PÅ 7 DAGE

For at kunne få stævnet godkendt i DAF-kalenderen, og dermed Statletik, skal stævnet være oprettet i DAF-kalenderen minimum 7 dage inden arrangementets afholdelse.

Senest 5 min. efter oprettelsen vil du få en bekræftelsesmail, hvis du har oprettet korrekt. Hvis du ikke får denne mail, er det fordi, der er fejl i oprettelsen. Tag da kontakt til Dansk Atletik enten pr. tlf. 4326 2307 eller daf@dansk-atletik.dk

Når Dansk Atletik har godkendt arrangementet, oprettes det automatisk i Dansk Atletik kalenderen. Hvis arrangementet ikke godkendes, sender Dansk Atletik en mail med begrundelse for afslaget.


VIGTIGT:

Brug Mozilla Firefox-browseren. Hvis du ikke bruger den, og stævnet ikke figurerer på Kalenderen to dage efter, så send venligst en mail til daf@dansk-atletik.dk for at få bekræftet, at stævnet er blevet registreret.

  1. Stævnet arrangeres efter gældende atletikregler (World Athletics/Dansk Atletik), også når det kommer til krav om gyldige dommerkort.
  2. Resultaterne sendes til resultater@dansk-atletik.dk via denne excel-skabelon.

N.B. Er stævnet oprettet i Roster Athletics kan resultater sendes direkte fra Roster Athletics-platformen.

© Copyright Dansk Atletik Forbund