DAF kalender

DMU 14 15 A╠Èrige 2020, Hvidovre 97

 

 

Redskab 5

Den officielle DAF kalender

Connect Atletik er Dansk Atletiks officielle stævne- og kursuskalender. Kun stævner, som fremgår af Connect, kan sende sine resultater til Statletik for registrering. Alle kan oprette en brugerkonto og derefter bruge platformen, enten som arrangør eller deltager. Læs mere om hvordan længere nede på siden.

 

 

 


Opdatering og terminslister

Opdatering af kalenderen varetages af Dansk Atletiks medlemsforeninger. Kalenderen indeholder kun aktuelle stævner. Er du interesseret i stævneterminer længere ud i fremtiden, se Terminsudvalgets foreløbige kalendere for 2024 og 2025. OBS! Formatet (excel) fungerer ikke optimalt på mobilenheder og bør åbnes med en computer. Kontaktperson for terminslister er Michael Bruun Jepsen mbj@jepsen.mail.dk.


Stævner og andre former for arrangementer oprettes i Dansk Atletik kalenderen ud fra nedenstående procedure. Stævner oprettes i Connect Atletik


For at kunne oprette og ansøge om stævner, så skal du have en konto med arrangørrettighder i Connect Atletik. Din klubadministrator kan tildele dig arrangørrettigheder og du kan selv anmode om rettighederne. Klik på "Min konto" ->"brugerrettigheder"


I Connect Atletik ansøger du om stævner under "Min klub" -> "Ansøg om nyt stævne/løb".


Ved ansøgning om oprettelse af stævner eller andre former for arrangement er det vigtigt, at alle nedenstående informationer oplyses. Når man klikker ind på 'Opret arrangement' vil der blive krævet de sædvanlige oplysninger.

 

STÆVNEINFORMATION:

  • Arrangement navn
  • Stævnets start og sluttidspunkt

    (oplys altid BÅDE starttidspunkt OG sluttidspunkt uanset om arrangementet afvikles over en eller flere dage)

  • Aktivitetstype (atletik, løb, gang, etc.)
  • Aldergrupper
  • Kategori (vælg kategori udfra jeres forventede målgruppe)
  • Beskrivelse
  • Discipliner (ikke implementeret endnu

 

STED/MØDESTED:

  • Sted for afviklingen (Stadion/Stednavn, samt adresse  med vejnavn, husnummer, postnummer og by). Systemet søger automastisk i alle officielle adresser i Danmark
    Dette er vigtigt, da systemet finder region, kommune og placering på baggrund af adressen
  • Er stævnet indendørs eller udendørs?

 

KONTAKTOPLYSNINGER:

  • Kontaktperson med oplysning om mobilnummer og/eller mailadresse.
  • Link til arrangementets hjemmeside

 

TILMELDING:

  • Tilmeldingsfrister, herunder om tilmelding på dagen er mulig
  • Link til tilmelding (www eller e-mail). 

 

BEMÆRKNINGER TIL ANSØGNING:

  • Evt. beskeder til Dansk Atletik i forbindelse med ansøgningen

 

FRIST PÅ 7 DAGE
For at kunne få stævnet godkendt i DAF-kalenderen, og dermed Statletik, skal stævnet være oprettet i DAF-kalenderen minimum 7 dage inden arrangementets afholdelse. Systemet accepterer ikke ansøgninger der indsendes efter denne deadline.

Senest 5 min. efter oprettelsen vil du få en bekræftelsesmail, hvis du har oprettet korrekt. Hvis du ikke får denne mail, er det fordi, der er fejl i oprettelsen. Tag da kontakt til Dansk Atletik enten pr. tlf. 33114111 eller daf@dansk-atletik.dk

 

BEHANDLING AF ANSØGNING

Når Dansk Atletik har godkendt arrangementet, oprettes det automatisk i Dansk Atletik kalenderen og du vil modtagee et svar på ansøgningen.