Nyhed fra Dansk Atletik
11 danske atleter i tre aldersgrupper er udtaget til NM i mangekamp

Danske mangekæmpere klar til NM

12-13. juni afvikles de nordiske mesterskaber i mangekamp i Oslo i Norge. Dansk Atletik har i dag udtaget de 11 atleter, der skal repræsenterer Danmark. Se holdet her.

Senior

Sofus Olivarius Vølund (Sparta)

Betty Marie Ramsgaard Jensen (Sparta)

U20

Mads Vincentsen (Sparta)

Johan Dahl Kokkegård (Sparta)

August Skytte Christensen (Hvidovre)

Louise Lehman Jensen (Frederiksberg FIF)

Agnete Vibe Bertelsen (Vejle IF)

U18

Willas Harrig Mogensbæk (Sæby)

Cecilie Kræmmer Rasmussen (Sparta)

Safia Viktoria Abdullahi Larsen (Aalborg AM)

Andrea Winther Glamoclija (Sparta)

Seneste nyheder