Ekstraordinært årsmøde onsdag

Hermed opdateret dagsorden og praktisk information forud for onsdagens ekstraordinære årsmøde. 

Vi ser frem til at se alle delegerede til onsdagens ekstraordinære årsmøde i Odense.

Dagsorden for mødet:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmetællere
  3. Godkendelse af stemmeberettigede
  4. Orientering fra bestyrelsen, del-beretning
  5. Valg af formand *
  6. Valg af næstformand *
  7. Valg af regnskabskyndig *
  8. Valg af 4-6 bestyrelsespladser *

Ad*: Ved kandidatur til punkt 5, 6, 7 og 8 opfordres man til at tilkendegive interessen i god tid, med henblik på offentliggørelse på DAFs hjemmeside.

Mødepræsentation med del-beretning kan ses her

Har man ikke allerede sendt sin tilmelding til DAFs administration, opfordrer vi til at gøre dette hurtigst muligt og senest i dag (mandag). Dette for at kunne forberede det praktiske bedst muligt.

Mødet afholdes på Odense Congress Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ. 
Mødet starter kl. 18 og der vil blive serveret en sandwich forud for mødet samt kaffe/te og vand (øvrige drikkevarer kan købes på stedet). 

Foreløbig deltagerliste kan ses her (6. marts). Denne med forbehold for ændringer frem til mødestart. 
Regler for tale- og stemmeret fremgår af DAF's Love (§10). Disse vil også blive gennemgået forud for mødets start.
Delegerede, der ikke er forhåndstilmeldt, vil blive bedt om at fremvise dokumentation for klubtilhørsforhold ved registrering forud for mødet. 

Pressen har ikke adgang til selve mødet, men vi byder på en kop kaffe/te i området udenfor mødelokalet. 

Seneste nyheder